Doing the happy dance!


Dagisdebuten gick som en dans! Trots att han inte hann äta middag innan vi skulle dit så va han på strålande humör och han va inte rädd för ett enda barn, varken de större eller de i hans egen ålder! I'm doing the happydance! Så underbart att se honom ha kul där, då kan jag gå tillbaka och jobba utan att känna ångest :)

Nu sover han sedan 20 minuter tillbaka, han hade ju inte sovit sedan strax innan halv ett idag så han va slut!

Jag har hunnit med att både dammsuga och träna idag så nu ska jag bara sitta och slappa i soffan med dator och tv :) Imorron väntar shopping med Linda och såklart dagis på morgonen!


Glad alla hjärtans dag btw. Jag kunde dock inte brytt mig mindre om denna dagen. I vår familj firar vi varken mors- eller farsdag, jag ser det bara som dagar då handeln kan tjäna lite extra pengar. Jag visar att jag uppskattar och älskar de omkring mig när jag känner för de, jag måste inte ha en dag i kalendern som säger åt mig att göra de :) Min mamma och pappa uppskattar det så mycket mer när jag kommer med en present eller liknande på en "vanlig" dag!

KRAM på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0