BRÖD


God morgon!



Här är jag, nyvaken och pigg även om de kanske inte ser ut så, haha!
Jag har precis fått i mig frukost och idag blev det bröd som jag egentligen inte äter längre men idag va jag sugen och en dag i veckan gör ingen skada ;-)
Åt Pågens goda Subs tillsammans med ett glas tropisk juice, mums!



Har ni inte provat att ha smör, majonäs och ost på er macka så gör de! De är så gott!
Tack finaste Åsa för att du introducerade detta för mig för måååånga herrans år sedan ;-)


Jag ska nu fixa till mig för att sen hämta Neo hos farmor och farfar. Kommer nog inte hem direkt utan har nog en myssöndag där om de inte ska göra något annat...Farfar ska nog jobba iaf så då kan vi ju hålla farmor sällskap! Vi har ändå inga andra planer för denna söndagen :-)

KRAM



Kommentarer
Postat av: Linda

Prova calles kaviar oxå på ostmackan, blir suuuuper gott!



Ha en fin dag!

// Linda

2011-02-09 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0