Bebismys


God eftermiddag!

Nu på förmiddagen har vi haft möte med poliserna om hur allt går med utredningen. Känns både bra och jobbigt att få veta allt men jag är tacksam över att allt gått så snabbt, vanligtvis tar en såhär stor utredning 2-3 år. Poliserna vi har är underbara varav den ena känner Jockes pappa så därför har vi massor av kontakt, känns nästan som de är med i familjen. Även om de inte kände Jocke så tycker de att de gör de nu, de är jättehärliga!

Vad vi fick reda på tänker jag inte tala om här och tro inte på allt som står i tidningen, hälften är sant typ..


Idag ska vi hem till Johanna och lille Theo som föddes i slutet av november så idag ska de minsann mysas med minibebis :) Jag och Johanna har inte träffats på typ 3 år (?) så de ska bli så KUL!

Hoppas er onsdag blir fin!


Kommentarer
Postat av: Johannas

Tack för en super trevlig onsdags eftermiddag ! Vi ses snart igen! Massa kramar från mig o Theo

2011-02-10 @ 08:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0