Tavlor




Äntligen hänger mina fina tavlor på väggen efter att ha stått bakom soffa i typ HUNDRA år!!
Tack pappa som satte upp dom och tack Lindas mamma om målat dom!!

Älskar att det finns en fin tanke bakom just mina tavlor och att de är unika, bara som som har dom! :)


Nu väntar massa Neomys!! Sen ska jag vara borta från min stora kärlek i två veckor!! Kommer sakna honom såååå mycket men detta är något jag måste göra, för migsjälv...Måste få vara bara Ida ett tag!! :)

Trevlig lördakväll!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Följer din blogg och har gjort det länge.... Skrattar, ler, fäller en tår. Du verkar vara en underbar mamma och tjej. Njut av dina två veckor på bali, va dig själv och njut!! Kommer vara pissjobbigt utan din söte son i dessa veckor men han har det superbra!! Massa kramar

2011-04-17 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0