Kräkis


Fredagen började inge vidare...eller natten till fredag ska jag väl säga. Min stackars son har fått kräksjukan...igen! :( Han spydde i sängen igårkväll och sen har han spytt galla hela natten och den lilla vällingen jag vågade ge honom imorse kom upp lika snabbt...Nu sover han, helt slut stackaren! Det gör så ont att se för jag vet PRECIS hur han mår...Jag hoppas att det rymmer undan snabbt så han slipper ha ont och att jag kan åka till Bali med ro i kroppen!

Jag hoppas också för min egen skull att jag inte blir smittad. Resa i 18 timmar med kräksjuka är ju inget jag vill precis. Men blir det så så blir det så, jag har nästan på känn att så kommer bli fallet men jag försöker ändå att tänka positivt! Men jag har blivit smittad med allt Neo haft innan så varför ska denna gången vara annorlunda...?

Så, inget jobb för mig idag...igen :( Men helgen måste jag jobba, jag har missat två jobbhelger i rad nu pga sjukdom så jag kan verkligen inte missa en till! Dels för att jag inte är gjord av pengar och dels för att jag VILL jobba och inte svika mina kollegor!
Jag vet att Neo älsklingen har det bra hos farmor o farfar även om han är sjukis...!


Idag kommer bli en dag inne, mest troligt vid tvn, är ganska trött efter natten. Extra jobbigt eftersom solen skiner utanför fönstret och jag/vi mer än hellre hade varit ute istället. Men vi får vila upp oss bägge två och hoppas att liten blir frisk! :)


Trevlig helg på er allesammans om jag inte hinner skriva mer innan söndag!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ät/sväjl ner 10-15 vitpepparkorn om dagen så är det större chans att du håller kräksjukan borta! Kram

2011-04-15 @ 15:08:18
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sprita/tvätta dina händer ofta/hela tiden! ;)

2011-04-15 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0