Drömmen om dig...


Inatt drömde jag om dig...
Det hade gått lika lång tid som det gjort i verkligheten sedan du lämnade oss...
MEN du levde och skulle komma tillbaka och vi alla väntade spänt på att DU skulle komma in genom dörren!

Så öppnades dörren och där stod du...vackrare än någonsin!
Du kramade först min bror och syster men jag kunde inte hålla mig borta, jag bara grät och kastade mig över dig! Slet dig bort från alla! DU var ju barta MIN!

Jag berättade hur krossad jag varit sedan du lämnade oss och hur mycket jag saknat dig!
Jag frågade hur du kunde göra så mot oss, lämna oss, lura oss att du var död?! Elakt!!
Vet inte vad jag fick för svar men svaret spelade egentligen ingen roll, DU VA JU HÄR!!


Du frågade hur jag kunde träffa andra...
Jag förklarade att jag trodde du va död och att jag va tvungen att gå vidare...
THAT SUCKS!!

Du kommer aldrig tillbaka...:(



Imorse när Neo vaknade och fick komma över till min säng började han säga "pappa"...
Mina tårar började såklart rulla ner för kinderna...
Mina fina prinsar, en i himlen och en liten här på jorden...!






The love never ends and thats how it should be...


Kommentarer
Postat av: Katarina

Kram kram kram kram kram kram kram!!

2011-04-05 @ 09:32:19
URL: http://mittlivsommammaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

:(

2011-04-05 @ 17:08:29
Postat av: Amanda

Jag fällde nyligen också lite tårar... Kram!!!

2011-04-05 @ 17:29:30
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0