Vi nu



Webbcamen på denna datorn är inte den bästa men här är en bild på mina nya naglar. Carina kan verkligen sitt jobb! Hon är värd alla pengarna :)





Neo busar runt på golvet medan jag sitter här och skriver. Lånade honom för ett par bilder. Han verkar inte speciellt intresserad av mammas fototagning utan vill hellre dra i den långa sladden farfar lagt på golvet ;)


Vi ska snart äta middag innan Neo ska nattas. Får se om han kommer i säng kl 20 som vanligt, jag fick nämligen väcka honom kl 18 nu vid sista sovstunden. Då hade han sovit sedan 16.30. Men har brukar alltid somna samma tid oavsett när sista napen tagit slut så det borde vara samma ikväll men det återstår att se :) Tycker nog att han börjar se lite "dimmig" ut på ögonen redan ;)


Hoppas ni haft en fin dag! Min har varit mycket bättre än de senaste, förkylningen är påväg bort och energin börjar komma tillbaka! Woho!

By the way: Ingen bilstol köpt idag. Tack för tipsen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var gör du dina naglar. Måste hitta en ny att göra mina naglar hos.

2010-09-21 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0