Utväxt och virvlar



Omg. Kolla in denna utväxten! Det är nog läge att göra något åt den och det snart...!
Jag får höra med Carro vad som blir bäst. Sling igen? Toning? Ja, jag har helt enkelt ingen aning. Det enda jag vet är att jag vill ha kvar mitt ljusa hår, trivs så himla bra i de :)



Kolla in mina virvlar då! Åh, de är riktigt jobbiga! Ibland är de snälla och ligger så som jag vill att de ska ligga men andra dagar (som idag) så står de hej vilt! Well, inget jag kan göra så mycket åt...de va för små för att få med i rakpermanenten så jag får nog helt enkelt lära mig leva med dom. Vi ska väl komma på nått sätt att trivas tillsammans...






Bjuder på en liten Neo bild också. Han är trött nu lillkillen så jag ska nog se om han vill sova en liten stund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0