Trötter

Det blev bara en snabbis för mig och Neo på kalaset idag. Neo va så trött att jag tyckte de va bättre att köra hem och lägga honom, han somnar aldrig i vagnen numera, hur trött han är :)

Så nu sover Neo och jag ska fundera på vad jag ska äta ikväll. Maysan och Nonne blir sena hem idag, de hade mycket att göra på firman. Jag har ingen aning om vad jag vill ha och jag orkar inte göra nått speciellt men vill ändå ha riktig mat...hmm, what to do?

Det är ju lätt att beställa pizza men då ska den ju hämtas också och det orkar jag inte heller. Åh, dilemma!

Ingen som har nått tips på nått gott som går snabbt att laga? ;)


Jag är så sjukt sugen på att se Twilight ikväll men Nonne måste ändra lite inställningar på tvn för att Blue ray ska fungera...om det ens går då!

Jag längtar efter att flytta hem till MITT hus igen...:(


Vad har ni fina läsare haft för er denna helg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0