Tidig kväll

Jag tror att jag ska krypa ner i sängen nu. Frågan är bara vilken säng jag ska ta...
Vågar jag sova på nedanvåningen ensam, med Neo där uppe? Jag behöver verkligen sova och det gör jag bäst om vi inte sover i samma rum. Jag hör ju honom på natten plus att han tar typ en timme på sig att vakna på morgonen dvs att han börjar göra ljud så jag "förlorar" en timmes sovtid.

Jag är inte rädd att jag inte skulle höra honom om de skulle vara något. Vi har världens bästa babymonitor! Han kanske också sover bättre om jag inte sover i samma rum? Vem vet vad jag gör för konstiga ljud på natten ;)

Jag får tänka på saken medans jag borstar tänderna och tvättar ansiktet. Jag ska bara komma på varför jag blir nervös av tanken på delade rum...:S

Hos Anders o Carro sov han i ett annat rum och det gick hur bra som helst! Han sov som en stock hela natten och vid halv åtta tiden började han snacka med dom genom monitorn :)

Vad försöker jag övertyga mig själv om? Blä va detta blev svårt. Men jag e ju bara så trött! Jag får ju aldrig sovmorgon så jag skulle behöva några goa timmar på natten. Sovmorgon...sovmorgon...sovmorgon! GUD så underbart de låter.


Nu ska jag väl sluta babbla en massa och komma till skott! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0