Svar på random frågor

1. Har du köpt tunikan nyligen? Riktigt snygg :=)

Svar: Nej. Tunikan är köpt för ca 1 ½ år sedan på Vero Moda :)




2. Hej.. Hur lång är du?? Du ser jätte lång ut på bildrna. Tycker det är så fint när man är lång.. :) Själv är jag bara 1.53 o det suger :(

Svar: Hehe jag är inte så lång jag heller ;) 1,65 står det i passet!




3. Hur har det gått med huset?? Puss

Svar: Min pappa och bror har kollat på taket och skorsstenen. Troligtvis regnar det in i skorsstenen så de ska sätta en topp på den. Byggfläktar är på plats så förhoppningsvis funkar de :)




4. Verkligen snygg Ida! Verkligen fin. Jag älskar den du har på benet också. Var tatuerar du dig? Jag skall göra en ny så snart jag har kommit på vart jag skall ha den :-)

Svar: Tack :) Den på benet är gjord på en studio innne i Helsingborg, kommer inte ihåg namnet på den. Den i sidan gjorde jag på Evil Twins. Lycka till med tatuerandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0