Sovmorgon

Idag hörde jag att min prins rörde på mig vid 7:30 och 7:45 va han vaken! Tack lillfisen för sovmorgonen. Den vanliga vaknatiden är numera kring 7. Dock när han sover hos mormor och morfar eller jag inte är hemma på morgonen har de hänt att han inte vaknat förrän 8:45! Det har då aldrig jag varit med om ;) Är mamma hemma så ska vi upp tiiiidigt, hihi!

Jag tycker iofs om att gå upp tidigt nu så vi kommer iväg på vår morgonrunda. Nu känns det i kroppen att vi vatt ute och tagit raska promenader 4 mornar i rad :) Igår hade jag allt lite träningsvärk! Gött, då vet man att de gör nytta! Maten har också varit himla nyttig hela veckan. Lite stolt är jag allt över min egen disiplin. Dock hänger det med en cigarett eller två...Vågar iofs inte sluta med dom helt nu. Verkar inte speciellt smart när man är inne i värsta sorgeperioden kanske...? Men nån gång ska jag sluta, det LOVAR jag! När stormen har lagt sig. Babysteps u know.


Nu ska jag se om jag kan hitta några trasor att ta på mig. Sitter nyduschad och i morronrock. Nog hög tid nu att ta på sig för dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur har det gått med huset?? Puss

2010-09-02 @ 12:03:28
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0