Solsken

Go' morron!

Sovit gott?


Neo har gnytt och vatt ledsen ett par gånger inatt då jag stoppat om honom igen och gett honom nappen. Därav är jag kanske trött idag plus att jag är öm i ögat. När jag tittar uppåt eller åt vilket håll som helst egentligen med mitt högra öga så gör det ont...och det gör att jag känner mig ännu tröttare än vad jag egentligen är tror jag. Undrar vad jag ska göra åt detta? Ta en pilla och hoppas det försvinner? Japp, tror det får bli så!


Fick igång min nya mobil igår, iphone 4. Nu ska jag bara lära mig allt så man kan utnyttja den till fullo men jag är redan sjukt nöjd med mitt köp och äntligen har jag en fungerande kamera igen. Kameran i den gamla mobilen slutade fungera för ett tag sedan och min "riktiga" har fått någon form av damp ;)
Som sagt, systemkamera...?


Undrar vad dagen idag har att erbjuda. Jag ska iaf till läkaren en snabbis. Hoppas att det fina vädret håller i sig så vi kan vara ute och busa lite. Gå till lekan möjligtvis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0