Skit måndag

Idag är en riktigt tråkig måndag. Regnet piskar mot fönstren och både jag och lilleman är fortfarande förkylda. Jag hade velat ta en promenad men det blir nog inte mycket med de, inte så länge det regnar så mycket som det gör just nu. Vi kan ju alltid hoppas på att de lättar lite till eftermiddagen!

 

Igår köpte jag Twiligtfilmen på Blueray men kan inte titta på den för Maysan o Nonne har ingen Blueray spelare...:( Jag har ps3 hemma så jag får nog se till att ta hit den så jag kan se den! Är sjukt sugen på att de den nu :)

Vad ska man annars göra en dag som denna? Jag får iaf se till att underhålla Neo så mycket som jag kan och orkar. Skulle egentligen bara vilja bädda ner mig i soffan i en gosig filt, göra en kopp varm cholkad och kolla på film. Men, detta går inte när man har en liten som inte tycker de är vidare spännande än ;)

 

Nä - lunch kanske? Inte för att jag e speciellt hungrig men man kanske borde försöka äta något...?

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in... hoppas du får en bra dag :)

2010-09-20 @ 13:45:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en bra dag! =)

2010-09-20 @ 13:52:51
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0