Så fel jag hade haft...

Om någon skulle frågat mig innan Jocke dog: "Vilka personer skulle du ha på en lista över de som skulle stöttat och funnits där vid din sida om något hände Jocke?"

Jag hade inte haft svårt att skriva ihop den för jag hade vetat exakt, konstigt vore de väl annars?

Hmmm, nä inte så konstigt faktiskt! Min lista hade verkligen INTE reflekrerat verkligheten.

Visst är det märkligt hur man tror att man har ett visst liv och så har man de egentligen inte...?


De man trodde stod en närmast står plötsligt längst bort...
De man trodde man förlorat sedan länge kommer tillbaka med full kraft...

Man ser verkligen folks sanna färger när en sorg slår en i ansiktet värre än en tornado.


Jag har i alla fall stöd men inte från de håll jag trodde jag skulle få de.


 

Jag har hur som helst världens mest underbara son som jag alltid kan räkna med! Du är den som kommer laga mitt brustna hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Det måste vara väldigt skönt att få stöd från de man inte trodde samtidigt en besvikelse från dom man trodde skulle stötta en. I svåra tider visar vilka som verkligen står bredvid en i vått och tort.

Fortsätt kämpa på men det måste underlätta med ett sånt charmtroll till son. :)

2010-09-19 @ 12:29:42
Postat av: Nathalie

jaa men är det inte alltid så... varför ska man behöva gå igenom något tragiskt för att få den uppsikten??? Du har iaf vårt stöd och kommer alltid ha.. fast vi inte umgåtts innan.... Hoppas du röstade på rtt nu:D och att ni får en mysig dag..hälsningar Fam Edman

2010-09-19 @ 12:47:48
Postat av: Medmänniska

Det finns ett ordspråk som lyder: "I nöden prövas vännen"...ganska sant faktiskt...och ibland inser man att de man trodde var ens vänner inte alls är det! Vi är nog många med dig som kännt så...tyvärr! Men du kommer fixa detta Ida med din enorma styrka...OCH lille Neo! Var rädd om dig!

2010-09-19 @ 13:30:32
Postat av: nettan

När jag hamnade på lasarettet, och låg inlagd och hade den värsta tiden i mitt liv, så visade sig inte de människorna jag trodde. utan de jag minst anade.. och efter det, så sollade jag ut ganska många "vänner". det slutade ju dock med att MÅNGA rök, men fördelen är ju att man nu vet vilka man kan lite på..

2010-09-20 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0