Plitornas paradis...

...i mitt ansikte! Hufanassåshitskitmöghelvete vad trött jag är på dessa nedrans finnar som skall invadera mitt ansikte! Funderar starkt på att gå till läkaren nu sen min vanliga ansiktsrengöring verkat sluta fungera!

Nu har jag haft dessa problem i 10 (!) år, nu får det räcka...
Mamma sa alltid när jag va mindre "ja men de går nog över när du fyllt 20 år" Jag fyllde 20 och jag väntade och väntade men ingenting hände! Den enda perioden i mitt liv jag vatt HELT finnfri va under graviditeten! Och då har jag hört att man brukar få mer finnar...?!

Well, trött som satan är jag på de...De kan försöra en hel dag ibland :(


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var likadadan! Innan grav. hade jag mkt finnar, under graviditeten inte en enda en och nu efteråt har de små j*vlarna ploppat upp som ett brev på posten igen!

2010-09-25 @ 13:02:56
Postat av: lina

det finns en som heter Gina Topan , hon ska vara jätte duktig, min syster har inte haft en finne sen hon gick till henne , men hon har lång vänte kö... har sin mottagning vid rådhuset

2010-09-26 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0