Personalfest

Börjar med att svara på en kommentar:

Hej Ida,
jag minns att du i något inlägg skrivit att du använder något och smörjer i Neos mun när han har ont p g a tänderna. Får man fråga vad det är? :D Jag hoppas du kan svara så snart som möjligt för jag börjar bli lite desperat här ;) Stor kram till dig och din fina son!


Svar: Jag har en speciell tandgel som jag fått av en vän som tyvärr inte kan köpas i Sverige eftersom den inte är godkänd här. Så, har du ingen snäll vän som bor eller reser utomland som kan hjälpa dig så finns den inte att få tag på :(



Åter till inlägget. Idag är det personalfest för alla Maxianer på Ica Maxi Råå. Undrar hur denna festen kommer sluta? I en massa fylle som vanligt? När det är gratis sprit tenderar folk att dricka MYCKET mer. Förstår inte grejen med de, är folk verkligen så "ha-galna"? Öhh, jag svarar på min egen fråga: JA! ;)

 

Jag ska dock försöka hålla mig till en normal nivå. Det brukar inte vara några problem för mig. Dels har jag disiplinen plus att jag tål en hel del. Undrar varför jag gör de? Kan kanske bero på att man bott en hel sommar hos familjen "dricka-groggar-mitt-i-veckan familjen" ;) haha

 

Nä nu ska jag packa ner lite stuff. Snart dax att bege sig till Isabelle ocg Robin för att fixa till sig där :)

 

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej

Läste om salvan du undrade över, den finns att köpa i Tyskland och är super bra. Någon av dina vänner och nära och kära kanske ska dit be de köpa den. Hjälper kanon bra.

2010-09-12 @ 01:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0