Nya naglar

Hej vänner!!


Känner mig aningen piggare idag än vad jag gjorde igår. Förkylningen håller nog på att lägga sig nu, skönt!

Efter att bara varit inne igår och legat på soffan som en annan soffpotatis ska de blir skönt att komma ut lite idag. Jag ska göra mina naglar kl 13 och efter de ska jag nog kolla in ny bilstol till Neo, han har verkligen växt ifrån den han haft sedan han va nyfödd ;)

Dock har jag ingen ANING om vad jag ska ha för en. Jag är inge bra på sånt...de va alltid Jocke som fixade de...:( Men jag ska väl klara de jag med men vid sånna här tillfällen saknar jag verkligen den starka killen som alltid stod vid min sida :( Nu måste JAG välja vad som är bäst, helt alena.




Hur kan man INTE sakna denna killen? *snyft*


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har så rätt Ida...vem kan inte sakna den fina fina människan? Det är fortfarande svårt för mig att se honom på kort.



Vi ses på torsdag.



Massor av kramar till dig och finaste Neo

2010-09-21 @ 12:34:23
Postat av: jenny

Jag rekommenderar britax multi starkt. Den kan dom ha upp till ca 6 år. O vår kille sitter jätte bra i den ! Lycka till i stol djungeln :-)

2010-09-21 @ 13:18:08
Postat av: nettan

väl en som man kan vända sen och använda framåt, så slipper du köpa EN till inom snart framtid.

Vi har en brio zento, skit bra :) man kan ha den bakåt, framåt och sen som en bälteskudde!

2010-09-21 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0