Morgon...

GOD MORRON

Det blev inte alls som jag tänkt igårkväll. Efter att jag skrivit sista inlägget fastnade jag vid programmet "Lite Sällskap" med Filip och Fredrik på kanal 5. Och sen blev klockan så mycket att jag lika gärna kunde se vem som gick vidare i Idol också. När jag väl gick och la mig vid 23 vaknade Neo och låg och snackade en bra stund. Vid 24 tiden blev han ledsen och jag fick springa upp och stoppa om honom några gånger. Som jag längtar tills han sover i eget rum! Då slipper han vakna när hans klantiga mamma går och lägger sig.

Så, nu kl 7 va jag lagom trött. Fick inte alls sova de timmarna jag ville och behövde men så kan de ju bli när man är mamma och det är bara till att bita i det sura äpplet och välkomna en ny dag, fast som en väldigt trött människa, haha!


Nu började magen kurra också. Snart dax för frulle. Ska bara palla gå ner för trappan också...:)



Fröken trötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0