Monstertruckar



Neo fick en finfin monstertruck att leka med hos Linda! :)

 



Han fick även en massa köksredskap att banka i golvet med ;)


 

Efter besöket hos Linda så körde vi till Familia. Jag förlängde mitt abonnemang på telefonen vilket innebär en NY telefon! Det fick bli nya iPhone 4. Jag har ju ingen hemtelefon eller något bredband så tyckte det passade perfekt med den! Den kan man nämligen synka med sin bärbara dator så man kan surfa i datorn också! Najs!

Blev lite mer inköp: 2 dregelscarfs till Neo som dreglar så in i den grad, hårinpackning, ett par leggings och en klocka.


Nä, nu ska jag visst upp och kolla till Neo. Trodde han va trött och ville sova men det verkar som om de inte funkar riktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0