Jodå, normalt blev de allt!

Personalfesten blev en succé! Vi hade hur kul som helst och mina medarbetare är ju för underbara! Jag kunde inte önska att få bättre kollegor! :) Tack alla för en SUPER rolig kväll.

Igår va man TRÖTT efter allt skrattande och dansande i lördags. Jag hade en heldag med bara slappe och godis ;) Nu är det slut på de! Jag ska varken dricka sprit eller äta onyttigt på ett tag nu (med undantag för en 25-års fest jag ska på om 2 veckor!) för jag känner att kroppen mår sååå mycket bättre utan och konstigt vore de väl annars ;)

Och om Maysan kan ha Neo en stund ikväll ska jag t.o.m in och kolla när brodern ska på boxning som kanske även jag ska börja med! En bra träningsform.


Nähä, nu känner jag att det börjar lukta bajs här bredvid mig! Dax att byta blöjsen!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0