God morron

GOD MORRON!


Idag vaknade lillen kl 7 och då va jag verkligen inte pigg. Men sen hörde jag hur det knackade på dörren och Maysan kom in. Hon sa att de kunde ta Neo så jag kunde få sova lite till för de va ändå vakna. Åh, sovmorron!! När hände de senast?! :) Jag somnade om igen och gick upp strax innan 9. Välbehövligt! Så, idag blev de ingen powerwalk men tänkte att jag tar igen de på lördag (då jag inte brukar gå) så ingen "skada" skedd. Ibland måste man ju bara få sova lite också :)


Senare idag är det planerat en liten tur till Ikea med Carro. Blir nog att vi äter lunch där: köttbullarna är ju en klassiker ;)


Kommer nog en senare uppdatering!

Hej sålänge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0