Go morron onsdag

Go morron vänner!


Idag tittar vi ut över en grå himmel. Någon meterolog sa igår att det skulle bli växlande molnighet så vi får hoppas att det stämmer tills dagen drar igång på riktigt :)

 

Lilleman vaknade strax innan åtta (som vanligt) och jag lyckades somna om när han lång där vaken och snackade. Jag va med andra ord ganska trött ;)

Nu är det lugnt när man kommit upp, ska bara få i mig frukost också så är jag på banan!

Synd att jag inte dricker kaffe ;) Kanske är dax att lära sig nu? En småbarnsmamma behöver energitillförande metoder, haha!

 

 

Inatt hade Neo för första gången kissat igenom sin blöja. Jag misstänker att de beror på blöjan, jag köpte nämligen Pampers istället för Libero sist jag handlade och de är väldigt mycket tunnare än Liberos. Så - när detta paketet blöjs är slut blir det Libero igen, de funkar bäst för oss! Köpte bara Pampers nu för jag hade en kupong på 50:- rabatt som klart måste utnyttjas ;)


Nu ska jag koka ett par ägg och sätta mig vid frukostbordet och frossa!


Hoppas ni sovit gott inatt?


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Ida, hoppas du får en fin dag :) Tänkte bara tipsa om att Babyproffsen har en kampanj just nu där de säljer en Britax Two Way (alltså en sådan man kan vända och använda tills barnet är 6 år eller väger 25 kg). Vet dock inte om den är bra (har läst lite och det verkar vara delade åsikter, vissa säger jättebra andra dissar). Men någon läsare här kanske vet :) Hur som helst kostar den 1599 istället för vanliga 2695, funderar själv på att köpa den...om de finns kvar (kampanjen varar tills den 26/9). Haha, låter som att jag är säljare för dem men det är jag inte :D Ville bara ge ett tips! Kram till dig och Neo!

2010-09-22 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0