Gå och rösta!

 

En nybadad liten Neo som stänkt ner sin mamma ordentligt.






Här hemma är det förkylt. Neo och jag är båda aningen snuviga. Igårkväll va jag helt slut och sängen intogs strax efter kl 21 vilket inte har hänt på MYCKET länge men de va behövligt!

 

Det känns i kroppen att den inte är helt hundra så idag blir det bara att gå och rösta och handla blöjor och sen är det soffan som gäller resten av dagen. Eller okej, kanske inte ligga i soffan bara eftersom min son inte tycker de e speciellt roligt men jag ska iaf inte göra många knop today ;)

 


Kommentarer
Postat av: Frida Wetterling

Vilken gosig bild på er båda två :)



Finns i mina tankar, ofta ofta! Som Neo växer, charmtrollet han är :)

2010-09-19 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0