Folktandvården

Häromdagen fick jag ett brev som va till målsman för Neo Björk. Där fanns en kallelse till folktandvården den 19 oktober! Lite förvånad blev jag allt, trodde inte att man skulle dit förrän EFTER man fyllt 1 år. Visserligen är han 11 månader då så det är ju ganska nära :)

Min lille pojk, som nyss va en minimini bebis, ska han till TANDLÄKAREN? Det låter så konstigt i mina öron. Jag som ville att min bebis skulle vara liten föralltid. Sanningen är att så blir det inte. Han växer upp och det SNABBT! Det gäller att ta vara på alla stunder för imorron står vi där och sjunger med honom "för Neo har tagit studenten!"...



Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Det kommer du absolut få göra! :) Tänk att Neo snart blir 1 år. Kommer ihåg när vi var på Hasses lada och du precis berättat att du var gravid. Hoppas att allt kommer gå bra hos tandläkaren :D

2010-09-27 @ 10:33:25
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0