Du finaste människa...

...6 månader sedan DU, Jocke, miste ditt liv och en liten familj, våran, splittrades.


SÅ JÄVLA SAKNAD. NU OCH FÖRALLTID. Kan inte fatta att du aldrig kommer tillbaka igen. ALDRIG är ett fruktansvärt ord...




Det smärtar mig att tänka på hur perfekt mitt liv kunde vatt just nu. Jag, Jocke och vår lille son. Jag hade aldrig mer haft något att klaga på. Jag hade varit så lycklig! Varför får inte vissa människor bara vara LYCKLIGA?

Jocke, Jocke, Jocke...det finns så mycket jag skulle vilja säga dig. Vill bara snacka med DIG, NU!!

Åh, jag vill tro på andar och spöken! Kanske hade jag då kunnat få min önskan uppfylld...





Glöm inte ikväll, 18.00 vid bygget av häktet På Berga.

Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Sänder er en stor kram idag!

2010-09-23 @ 11:01:23
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Åsa

åh min vän, kan inte fatta att det gått 6 månader. saknar han så varje dag.



önskar så jag kunde varit hos er igår, men jag va där i mina tankar och mitt hjärta.

2010-09-24 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0