Brottningsmatch på Ikea?

Lillfisen och jag har inget speciellt planerat idag så jag funderar på att dra med honom till "världens nyaste Ikea" :) Undrar bara hur mycket folk de kommer vara där idag...? Men men, den risken får man kanske ta, jag har ju inget annat att göra idag och jag vägrar sitta hemma! Är inte den som kan sitta hemma en hel dag utan att hitta på nått. Speciellt inte när jag har Neo. Han tycker ju inte heller det är speciellt inspirerande att bara glo på tv och sitta vid datorn en hel dag ;) Visst, här finns att göra: städa, diska, tvätta, klippagräset...men jag känner inte att det är några "lördagssysslor" precis! Jag har planerat att ta ett ryck här hemma (hos Nonne och Maysan) på måndag innan de kommer hem från Cypern så att allt är rent och fint när de kommer hem! Just nu ligger det leksaker över allt typ...Får rymma undan så man kan se vad glovet har för färg ;)




Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hej.. Hur lång är du?? Du ser jätte lång ut på bildrna. Tycker det är så fint när man är lång.. :) Själv är jag bara 1.53 o det suger :(

2010-09-04 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0