Vinterjacka


Jacka 1: McKinley Kimberly, rosa, 1700:-. Denna har min kompis som jobbar på Intersport lagt undag till mig fast i röd. Den rosa är suuupersnygg, likaså den röda så jag e sååå kluven...


Jacka 2: McKinley Pine, vit, 1200:-. Denna hittade jag på hemsidan. Riktigt snygg ocg vitt e ju så fräscht! Frågan är dock: Hur länge håller den sig fräsch...? Tänk på att jag har barn gott folk...Kanske ingen bra idé ändå...? :/


Jag får se hur jag känner när jag väl står där. En jacka ska iaf inhandlas idag! Jag har en vinterjacka (egentligen en skidjacka) men den ska användas när jag och Neo ska ut och härja i snön. Jag vill ha en lite finare för lite finare tillfällen också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0