Vill sova och vakna när jag är frisk!

Neo ville upp vid sju imorse. Fine, tänkte jag, jag får passa på att vila när man sover första napen på förmmiddagen, han brukar då sova 1-2 timmar. Idag, ja då sov han bara 30 min! Vad är oddsen för de just idag när jag verkligen BEHÖVER vila...? :/

Jaja, det som inte dödar en härdar en?
Nu ska vi ut på en prommis. Det enda jag orkar med idag som kanske är liiiite intressant för Neo iaf.

Nu önskar jag att Jocke fanns så jag kunde fått kurera mig...Jocke, var e du? Kom tillbaka...:(

Kommentarer
Postat av: Medmänniska

Visst är det ofta så att när man som mest behöver sin sömn, så är "småmänniskorna" VÄLDIGT vakna! Hoppas att du kryar på dig snart!

2010-10-08 @ 10:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0