Vår (höst) tid

Hej bloggen.

Long time no se. Sedan i lördags iaf.
Jag och Neo har haft det mysigt hela helgen och bara tatt hand om varann med lite hjälp från våra vänner!



Söndagsförmiddagen spenderades i Pålsjö skog med Anders o Carro. Anders bara älskar Neo och han älskar honom tillbaka! Här sitter de och tittar på Neos första favorit djur: fåglarna!



Lilla hjärtat blir helt till sig. Sååå många fåglar på en och samma gång! :)



På eftermiddagen fick jag ett infall om att provbaka Neos tårta till hans 1 års kalas. Jag bakar liksom aldrig tårta och tänkte att det kanske är bäst att träna så man inte står där på dagen D i en tårtkatastrof!



Här är resultatet. Jag hittade på innehåll och sånt, inge recept här inte ;) Om jag ska ha denna på kalaset ska "non stopen" ovanpå såklart formas till bokstäver: N E O <3



Jag tog med tårtan in till grannarna för få ett godkännande på den och de fick jag ;) Men jag ska göra en del ändringar...jag ska ringa mormor! Hon har ju de BÄSTA recepten!

Tisdagen har inga speciella planer. Promenad i eftermiddag? Måste nog hämta mina gummistövlar i huset isf för här är det blött!

Ha de sålänge!



Kommentarer
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Vilka fina bilder! :)



Vi har inte börjat gå på BVC ännu men de i hemsjukvården sa att vi inte skulle gå på väla osv. Men som du skrev tycker jag man kan avgöra det lite själv. Jag skulle kanske inte åka dit en lönehelg. Men klockan 10 en dag mitt i veckan tyckte jag kändes helt ok.

2010-10-19 @ 16:03:44
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Kaatzi

Tårtan ser jättefin ut, hoppas att den var minst lika god!



2010-10-19 @ 17:55:48
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0