Trött efter en promenad?

Jag och Maysan satte Neo i vagnen strax efter lunch och gick en promenad i Hyllinge. Stannade till på Familia för att köpa fördelsedagspresenter till två födelsedagsgrisar och sen gick vi förbi mitt hus och kollade läget där och sen hem igen. Och nu är jag hur trött som helst i både kropp, skalle och ben! Herregud, en prommis ska man väl orka med?!

Nä, crosstrainern ska dammas av så fort jag/vi flyttat hem igen och då INGA ursäkter! Skamligt detta Ida! ;)
Å andra sidan kan de ju hända att jag bli extra trött nu eftersom förkylningen inte riktigt vill släppa. Näsan bara rinner och rinner...Jag hoppas den försvinner snart så man är tillbaka för fullt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0