Torsdag

Hej torsdag!

Här hemma gick vi upp ur sängen strax innan åtta. Jag är väldigt nöjd med hur Neo sover om morronen, allt efter sju är okej och det är MYCKET sällan han vaknar innan dess :)

Idag står inte så mycket på schemat. Jag och Neo ska ta en prommis med Carro och när vi ändå är ute och vandrar runt i Hyllinge ska vi in om Famila så de på H&M kan plocka bort larmet på en vinterjacka jag köpte till Neo igår. Carro sa att det är ofta kunder som kommer in på Maxi och det piper i larmbågarna och det då är de på H&M som glömt larma av. Har alla på H&M altzeimers eller skyndar de bara på och i all stress glömmer de larmet...?

Det som va konstigt va att det inte pep när jag gick ut från H&M. Ur funktion?

Hur som helst, Neo tyckter nog inte det är vidare skönt med ett stort larm mitt på ryggen ;)


Nä, nu sinade orden...min hjärna funkar nog inte som den ska :P


Kommentarer
Postat av: johanna

Kan inte annat än hålla med! vet inte hur många "HM-larm" som tjuter i veckan hos oss! men det e kanske nått dom har som kriterie för att få jobba där :)

2010-10-15 @ 23:18:54
URL: http://growinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0