Torsdag

Go' morron Sverige.


Usch, jag va tröttare än trött när Neo tyckte de va morgon strax innan 7. Han har nämligen "vaknat" en massa inatt, helt plötsligt skriker han bara till...Inget gny innan utan skriker med en gång. Jag har då gett nappen och efter en stund kommer han till ro igen. Jag tror att antingen är det tänder på gång (han tuggar mycke på nappen) eller så drömmer han väldigt mycket. Hur som helst så sover vi båda dåligt...jag är verkligen i behov av en sovmorgon för att få sova ut! Få se när det kan bli....:/


Neo leker just nu på golvet, nyss drog han runt på sitt babygym som är som en båge i hårdplast. Den har han inte "lekt" med sen han va typ 5 månader men nu tyckte han att de va dax igen! Men istället för att ligga under den så drar han alltså runt på den. Bara han har kul så e jag nöjd ;)
Han är inne i en period för den delen där han gärna drar runt på diverse saker, gärna bakom sig :) Gullungen min.


Vädret idag ser ut att bli fitn och det passar perfekt för vi ska hämta Challe efter hon slutat skolan för att fika i stan. Längesen jag va i stan minsann, alltid mysigt då och då.




Har mina otroligt sköna och mysiga pyjamasbyxor från Hello Kitty på mig som är köpta på Ge-kås. De är lite tjockare än mina vanliga pyjamasbyxor och det passar fint nu när de e så kallt! Snart får man väl börja att ha på sig nått när man sover också vilket jag inte är nått större fan av...:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0