Tack

Tack underbara vänner för en underbar kväll igår. Tack för allt stöd, jag älskar er allihopa! Vet inte vad jag har gjort om ni inte funnits där för mig.

Neo hade haft det jätte bra hos mormor och morfar medans mamma va ute på stan. Det är så skönt att han är en så go och glad kille som kan trivas var som helst. Det gör mig lugnare för jag vet att det är okej att lämna honom då och då, han är lika glad för de <3

Puss på er alla.

Saknar dig min älskade Jocke




Detta inlägg publicerade jag den 25 april (tror jag) och jag vet inte exakt vad jag och vännerna gjort den kvällen.
Nu vet jag iaf svaret på frågan om vad jag skulle gjort om ni inte funnits där för mig...

Att jag är starkare än vad jag tror och klarar mig ändå! Även om det blir den tuffa vägen att vandra.


Kommentarer
Postat av: Lina

Såå roligt att höra Ida att du varit ute på sväng på stan, kan vara skönt att komma hemifrån lite också! Det är du verkligen värd. Hoppas ni haft en skön söndag ute i den härliga solen, kramar

2010-04-25 @ 20:12:30
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0