Sista lördagen i oktober!

Morrn' på er!

Sovit gott? Jag har väl sovit men är som vanligt snoooor trött nu på morronen när man ska upp. Vaknar nästan varje morgon med en lite huvudvärk också, jag som aldrig har huvudvärk...jobbigt. Jag tror det beror på sömnbrist but who knows...? Neo har även denna natt varit lite orolig så det har varit ett par nappinstoppningar.
 Gud, tänk den dagen då man kan sova en hel natt igen UTAN att vakna en enda gång!
Det kommer nog dröja mååånga år!


Idag är det sista lördagen i oktober och vi går strax in i november! Herregud, jag kan verkligen inte fatta hur tiden kan gå så vansinngt fort! Neo blir snart 1 år och snart är det jul igen...Ser fram emot båda sakerna även om det kommer finnas en massa sorg i hjärtat detta året och inte som förra, då fanns de BARA EN MASSA KÄRLEK...
Livet är för jävla hårt alltså...


Idag står det kalas på schemat. Jockes kusinbarn Ida (mycket fint namn de valt) har fyllt 5 år. När jag och Jocke träffades låg Ida i magen och "bakade" ;) Första gången jag träffade Idas mamma va hon höggravid...Jag kommer ihåg allt som om de va igår.
Önskar att de vore igår...:/



Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin bloggdesign du fick :) hoppas ni får en fin lördag.

2010-10-30 @ 10:49:24
URL: http://growinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0