Ny vecka...igen.

Good morning!


Trots att jag va trött som bara den igårkväll och la mig strax innan halv tio så somnade jag inte förrän tolv, halv ett...Så är trött idag igen men jag är ju van så det ska väl gå denna dagen också! Men jag längtar redan till kvällen och sängen igen...;)

Idag är det inte lika grått och trist utanför fönstret och det är så skönt!
Jag har inget speciellt planerat. Jag ska upp på Väla bara och kanske köpa en jacka Challe lagt undan till mig på Intersport. Riktigt skön och varm jacka! Får se om de blir nått köp, jackan är ganska dyr...enligt mig då som inte brukar köpa en jacka för över 1000 spänn ;)


Nu ska jag gå ner och göra frukost!
Vi hörs senare :)



Jag och Linda åt den GODASTE ostbrickan i lördags!
Visst är det mumsigt med vin och ost en lördakväll? :)


Kommentarer
Postat av: susanne

Mys är viktigt i livet

kramar

2010-10-25 @ 18:43:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0