New Yorker

Go morron allesammans!


Sovit gott? Jag har sovit gott men lite för lite. Jag kom hem från Anders o Carro vid tolvtiden igår och va isäng halv ett, vilket är aningen för sent när man har en liten knatte som vaknar halv åtta :) Men jag ska inte klaga, hör ju vissa ungar som vaknar vid sextiden, huhhhh!!


Idag kommer Glenn och Andre och börjar på mitt vardagsrum igen! Woho! Som jag längtar att få inreda och pyssla plus att jag gärna vill in i mitt riktiga hem igen :) Jag har haft det underbart här hos Maysan o Nonne men känner att det är dax att försöka klara sig själv, på riktigt.


Annars har vi inte så mycke planerat idag så därför blev jag så sugen på att åka ner till Center Syd och kolla in vad de har för nytt på New Yorker ;) Får se om det är någon som är sugen på att följa med, annars får de bli jag och Neo <3




På onsdag ska jag färga utväxten, tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0