Net on net

Idag öppnar Net on net i Helsingborg! Jag kollade på hemsidan och hittade en 32 tums tv som jag tänkt ha i sovrummet för bara 2995 kr!
MEN, jag orkar inte åka upp och trängas bland alla andra som också vill ha en massa billiga saker. Så, jag ska se om jag kan hitta en annan, nån annan stans. Får kanske nöja mig med en mindre om jag inte hittar en lika stor för samma fina pris ;) Kliar ändå i benen och jag vill åka till Net on net!!


Nu ringde de precis från Mekonomen! Bilbarnstolen jag ska ha har kommit. Äntligen! Stackars Neo får inte plats i stolen nästan när han har sina vinterkläder på...:(


Nu ska han åka som den prins han är igen <3




Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vilket superpris! Netonnet har ju grymma priser :-)

Kram

2010-10-21 @ 12:54:34
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Paulina

Jag var på Net On Net igår, och det var inte så farligt mycket folk som man kunde tro. Vi stod inte i kö mer än i några minuter, och man behövde inte trängas där inne. Åk upp idag istället, för idag är det nog Elgiganten Megastore som folk har siktet inställt på :)

Kram

2010-10-22 @ 09:39:36
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0