Mittendagen slut

Nu ska jag snart krypa ner nyduschad i sängen men först ska jag se klart på Greys Anatomi såklart ;)
Jag skulle ha renbäddat idag också men de har jag glömt och nu när Neo sover vill jag inte stöka med de och riskera att väcka honom. Annars hade de ju vatt sååå skönt att lägga sig i en ren säng när man själv är ren, inte sant?


Förresten bokade jag precis tid för babysim! Neo kommer hinna bli ett år innan vi börjar men bättre sent än aldrig och jag tror det kommer bli en succé! Han bara älskar att bada och speciellt tillsammans med mig, den lille gullegrisen! <3





Sötaste minin i VÄRLDEN!! "Top model for babies" nästa...? ;)


Kommentarer
Postat av: susanne

En underbart söt liten Neo är det verkligen. Tack för fina bilder och att du delger oss lite av din vardag. Ha en fin dag

önskar Susanne

2010-10-21 @ 08:21:40
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0