Lyckat?

Vad tycks om min nya design som syrran (och hennes kille) så snällt hjälpt mig med? Jag hade inte klarat de utan er! Nu när jag vet lite mer hur jag förändrar kanske de blir lite oftare, who knows! :)

Det va iaf supermysigt hos mamma o pappa som vanligt. Nu sitter jag o käkar morotskaka som blev över från igår och jag tror äntligen att Neo somnat där inne. Han verkade inte så trött idag fast ändå trött...Han har iaf läggdax åtta halv nio så han fick lägga sig oavsett. Han har mest legat o snackat tills han nu då somnat (tror jag) för det är tyyyyst nu.

Imorron är det dax för jobb igen. Om jag orkar ska jag tidsinställa några inlägg till imorron men lovar inget, är ganska trött nu och vill helst bara "chilla" i soffan!

Go natt på er!



Dröm sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0