Lördag

Go' morron  l ö r d a g.


Alla sovit gott? Här är det just nu sådär med sömn som jag skrivit innan. Neo vaknar en massa på natten nu och är ledsen. Jag är nästan säker på nu att det är tänderna som spökar. Stackare...

Igårkväll hölls de kalas för bästa Carro så vi va inte hemma förrän strax efter kl 21 då Neo va suuuupertrött! Kalaset va jättemysigt och Neo försökte umgås med de andra barnen men nån gång satt han ivägen för deras spring och blev nersprungen. Några tårar senare va han på banan igen och ville vara med på nytt :)

Trots att Neo inte kom isäng förrän 21.30 igår så vaknade han såklart samma tid imorse ändå. Ikväll ska jag hem till Linda (från jobb) och ska sova där. Ska bli skönt att få ligga kvar i sängen så länge jag vill! Jag är i såååå stort behov av en sovmorron! Dock vet jag inte hur det blir me sovmorron ändå, Linda bor nämligen med en annan tjej och hennes 1½ åriga dotter och dottern vaknar inte precis kl 12 ;) Och jag som vaknar av ALLT kommer ju med största sannolikhet inte kunna somna när jag väl vaknat ;) Well, jag kan iaf ligga kvar och draaaa mig så länge jag önskar...:)


Nu vill Neo ha uppmärksamhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0