Lidköping 2010

Här kommer de lovade bilderna från vår fina weekend i Lidköpng!

 



Börjar med en egobild. Vilken fantastiskt väder vi hade! 10 grader, vindstilla och strålande sol! Kunde de blivit bättre?



Lunchstopp på Mcdonalds i Falkenberg på vägen upp.




 

Mysigaste ungen i bilen påväg upp! Kan man ha en mer nöjd unge?! Han är så snäll att man häpnar! Underbara UNGE!! <3


Uppladdningen går av någon anledning extremt långsamt just nu så det får bli fler bilder senare! Nu måste jag laga mat till lillkillen.

Ikväll får han kycklingfilé i nån sås jag ska hitta på och couscous till de :)

Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: susanne

Fina bilder på ett fint barn och en fin mamma

kram

2010-10-11 @ 20:19:11
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

Vilken söt liten kille du har och herregud vad hemskt med din sambo...trodde jag läste fel först:(:(:( kan inte förstå hur livet kan vara så orättvist ibland...vad jobbade han med?



tack så hemskt mycket för ditt svar och pepp som du gav i kommentaren...kanske skulle ge det en chans vändningsförsöket då, vill du berätta lite kort hur det var? fick du hjärtklappning och det?

Kändes det värt att göra det för att få föda normalt?



kramar

2010-10-12 @ 21:44:28
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tycker du är otroligt lik Gry Forsell på översta bilden =) Hoppas ni haft en bra dag!

2010-10-14 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0