Kungligt besök

Hallå allesammans!

Hoppas er dag startat fint! Neo vaknade 07,15 idag och eftersom jag ändå skulle upp vid 07,30 så passade de perfekt! Hann vi med lite morgonmys i sängen också :)

 

Jag har precis kommit hem efter att ha fixat mina naglar. Denna gången fick det bli guld, bild kommer senare i eftermiddag. Hur nöjd som helst (som vanligt) och ny tid är redan bokad till den 16/11, dagen då Neo fyller 1 år! Tänkte att jag skulle vara kalasfin då ;) Kanske får de bli lite djungelnaglar eftersom Neo ska ha djungeltema på sitt kalas? Får se vad Carina kan hitta på för skoj till mig!


När jag satt på salongen idag blev det fullt pådrag utanför fönstret. En polis stod mitt i vägen och blockerade vägen för bilarna. Vi blev ju jättenyfikna och började kolla och spekulera vi vad fasiken de kunde vatt som hänt. Helt plötsligt susar de förbi massa poliser på motorcyklar! Efter kommer de fiiina bilar...what?! Vem e de som kommer?! Sen slog de oss! KUNGEN OCH DROTTNINGEN kommer ju till Helsingborg idag och de va deras eskort ;) Lite besvikna blev vi som förberett oss på action! :P Well, vi får nöja oss med att de va kungligt besök. Idag är det nämligen 200 år sedan den första Bernadotten steg iland i Helsingborg och det ska tydligen firas med pompa och ståt! Yey, grattis Helsingborg...? ;)


Åter till nått helt annat...

Jag ska se om jag har en bild på de fina inbjudningskorten också som vi skickade ut. Blir som sagt ett bildrace senare idag ;)

 

Dagen annars är inte planerad. Jag ska bara upp med Carro på Maxi och hålla henne sällskap medans hon handlar till sitt kalas på fredag. Jag måste iofs också handla lite, Neos matförråd börjar sina. Måste laga nytt och fylla frysen ;)




Mina två hjärtan! Taget på Ge-kås den 14 mars...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0