Knubbig

Good morning Sweden


Igår gick jag och la mig redan halv tio och Neo har inte gjort mycket väsen av sig inatt så jag har sovit GOTT. Men...nu känner jag ytterligare en förkylning komma smygande! Kände skavet i halsen när jag slog upp ögonen imorse och sedan dess har jag nyst och fräst hela morronen...:( NEJ! Behöver verkligen ingen förkylning nu eftersom vi på fredag ska till Linköping och träffa släkten! Apoteket nästa?! Vitaminer, here i come!


Hur som helst ska jag till Ikea nu snart och köpa 2 st Knubbig lampa i vit (kostar idag 79:- istället för 149:-!!) och en gåvagn till Neo. Sen ska jag ut på jobb och lägga upp mina semesterdagar plus in på banken och lösa in en check.


När allt de är fixat ska jag nog bara slappa på soffan och hoppas på att förkylningen försvinner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0