Idol 2010!

Jag längtar såå tills jag ska upp till min bästaste bästis i hela världen, Åsa!! Hon bor i Sthlm och vi ska ha en hel helg tillsammans bara hon och jag och hitta på en massa sjukt roliga saker som bla innefattar att kolla på Idol finalen i Globen! <3
Den 10 december bär det av till huvudstaden och jag har börjat längta som bara den nu. Känns att jag behöver komma bort ett tag även om jag njuter och älskar tiden jag får med min Neo! Men, både mamma och barn mår bra av att sakna varann och göra saker själva så jag ser det som nått positivt istället :)
Det är POSITIVT att sakna varann!

Jag ska lägga upp lite bilder senare, just nu hinner jag inte, kalaset startar kl 13. Å andra sidan kan jag ju få med lite bilder från kalaset då med ju!

Ha en fin lördagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0