Grattis Ida 5 år! Stora tjejen nu <3



Detta är lite av en favvo outfit för tillfället ;) Skönt och avslappnat men ändå fint!



Dessa örhängena är ett riktigt rea fynd från H&M.
10:-!



Neo hade en ljus kalas klädsel.



Födelsedagsgrisen hugger in på den fina och goda "Hello Kitty" tårtan :)



Neo och Aston, Jockes kusinbarn, lagar mat i köket ;)



Neo va inte alls intresserad av att fotas med mig idag vilket resulterade i två halvkassa bilder ;)



Det finns ju så mycket annat kul man kan göra än att ställa upp på bilder med mamsen!



Ballongerna blev snabbt en favorit! När Neo väl fått en skulle alla barnen också ha en. Tur att där fanns en till alla :)


Neo har somnat som en stock i sin säng, helt slutkörd efter kalaset. Man märker verkligen att han blir extra trött när det blir så många intryck på en och samma gång. Plus att ljudnivån lätt blir ganska hög med en massa ungar i 3-10 års åldern på en och samma plats! :)


Nu ska jag ner och ta mig en matbit. Det blev ingen lunch innan kalaset så magen känns ganska tom trots kakor och tårta!


Kommentarer
Postat av: susanne

Goaste Neo som finna

Gud vilka lockar han har

kram

2010-10-30 @ 21:42:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejsan!

Mysig blogg du har :) Ska börja följa den nu :)

Jag undrar vart du har köpt den ursöta blusen du har på dig i detta inlägget?



Ta hand om er!



Kramkram

2010-11-01 @ 19:51:01
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0