Goooooo morron!

Hej torsdag!


Även om jag e megatrött och har aningen ont i kroppen denna morron så känns det suuuper bra! Vet ni när lillen vaknade...? 8:37 hörde jag att han hade vaknat! OMG rekord! Sen att jag va tvungen att stoppa om honom 7:17 är en annan femma, jag slapp iaf GÅ UPP lika tidigt som vanligt! Känns dock konstigt att klockan snart är halv tio och jag inte har ätit frukost än ;) Nu "försenas" allt en timme men icke mig emot! För på söndag ska klockan tillbaka en timme och det är lika med en son som vaknar en timme tidigare, han fattar ju inte det där med att ställa tillbaka klockan, haha! :) Så om han vaknar halv nio nu betyder de halv åtta på söndag! Inte illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0