Gomorron vintertid (?!)

Go morron alla glada!


Här vaknade vi kl 7. Neo fattar ju inte att vi inatt ställde tillbaka klockan en timme så han vaknade en timme tidigare imorse men jag e ändå ganska nöjd med klockan 7 :)

(det blev pizza igår btw)

Idag ska jag hem till Therese! Jag ska få en underbart efterlängtad massage! Har känt länge att jag har en massa muskelknutor i ryggen som ibland gör att det hugger till i lungorna när jag andas in...
Men nu så har jag äntligen tagit tag i de och ska alltså hem till Tess som är massör, bla, och få rätt på problemen! Dessutom får jag se hennes och hennes sambos nya lya :) Ska bli spännande, känner på mig att det är en toppen lägenhet (eller om det är radhus...? Minns ej!)


Hade ni en happy halloween?
Jag satt bara hemma och försökte få Neo att somna...la honom halv nio och tio i tio fick jag äntligen honom att somna! Smörjde hans överkäke med tandgel, jag tror ju att det e ena framtanden som håller på att bryta sig ut...Det kändes svullet. Stackars liten, klart att det gör ont när tanden ska ut! Inte lätt att somna då inte...

Well, när han väl hade somnat så tog jag fram en god ostbricka och slökollade på tv.
Hur kommer det sig att det inte finns en enda bra film på halloween?! Inte ens en liten skräckis...! För jäkla dåligt...
Jag kollade på "Ambulans - först på olycksplatsen". De va helt okej men ändå...



Brieosten va underbart god! Nån fransk historia.
Rondelé med valnöt är suuupergod på digistive kex!
Kexen bredvid digistiven är av märket Tuc och med sourcream and union smak och faaaantastiskt goda!
Denna brickan rekomenderas starkt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0