En tv rikare

Jag fick köpt en tv till sovrummet. Det blev en Sony LCD- tv, 32". Inköpt på Elgiganten Megastore! Vilket ställe, gillar det skarpt :) Stort och masssssor av prylar! Dit blir det nog till att åka när någon annan elektronikpryl behövs ;)







Haha! De hade inga vagnar med plats för barn så Neo fick sitta i en korg! Det gick fint och de va många som tyckte de va smart och roligt ;) Neo tyckte också om de, haha!



Vad tycks nu om min rooosa jacka? I'm in love.


Nu ska jag snart vila (så fort Neo somnat) för jag har en jädrans skallebank. Hörs (maybeeee) senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin jacka! Jag är inne på rosa med! :)

2010-10-26 @ 17:38:55
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: malin

skitsnygg jacka sis :) och föresten det med min bloggdesign så har marcus hjälpt mig och lärt mig lite! kan dock inte så mycket än men jag hjälper dig gärna :D du ska väl hit på torsdag? så kan jag be marcus följa med mig hem efter jobb så kan vi ju fixa lite då?! Puss <3

2010-10-26 @ 19:25:23
URL: http://maoulinas.blogg.se/
Postat av: Becca-Mamma till Ellen

Skit snygg jacka! Väldigt bra köp :)

Vad söt Neo är i kundkorgen!



Ja, magkänslan sa mej att jag ska låta det vara. Än så länge sover hon bra varannan natt och varannan inte så bra :p



Hoppas allt är bra med dej och Neo! Kram

2010-10-26 @ 21:29:14
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Linda

Skitsnygg jacka, rosa is the shit! ;-)



Ses på lördag!



Kramelikram

2010-10-27 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0