Dagens mamma och son



Längesen jag la upp en bild på "dagens mamma" ju. Vet inte hur många som bryr sig men för er som gör de: såhär går jag klädd idag.
Boyfriend jeans Gina, linne H&M, tjock tröja Ge-Kås (strumpor Maxi, dagens färgklick!)



Dagens nybadade son som för tillfället bara har en helvit body på sig :) Här har ni honom, spexaren själv. Han spexar sig precis HELA tiden! Det har han fått från soin fantastiska pappa! <3



Lockarna Neo har är definitivt från mig! Han har riktiga korkskruvar nu :) Min hårfärg verkar han också få, jag som hade hoppats på att han skulle få Jockes röda.



Bilderna är lite suddiga men det är verkligen inte lätt att fånga en vilde som Neo ;)


Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh, jag hade ett par såna jeans, men dom sprack vid en av dom hålen så jag fick en öppning som gick längs med hela låret! Så störigt, dom var ju så sköna! :)

2010-10-28 @ 16:08:19
URL: http://karoflin.blogspot.com
Postat av: Helena

Underbart söt liten Neo och vilket vackert hår!!!

2010-10-29 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0